sista natten...

1,5 timme kvar tills jag påbörjar mitt sista pass på ett tag... 20-06, snygg avslutning :p Så 06.00 imorgon bitti stämplar jag ut från donken- stortorget- östersund och kommer  inte stämpla in på några månader! Blir långledigt nu... Ska spendera augusti månad me att vila, vila, vila och vila lite till =) Känns ju rätt skönt att ledigheten börjar nu, men ändå sjukt trist... e ju skönt å va ledig några dagar, men efter ett tag börjar jag klättra på väggarna för att det inte finns nå å göra hemma själv på dagarna...

Har hänt den sista veckan då?? Jobb, jobb å liiite mera jobb... sen så har vi lämnat ifrån oss nycklarna till näverede så nu tillhör de stället några andra... känns både bra å trist på samma gång.. finns ju lite nya möjligheter nu!

Ne, ska ta å göra mej iordning för å åka å jobba jag.. lär ju kunna bli lite å göra i natt... Tjohooo!!


Hampuz- The One And Only- Älskar                                    Dennis- Min älskling, nu och för alltid


30 dagar kvar!!! wohoo!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0