jisses va prylar!!!

Har varit i skogen i helgen, å skogen= Näverede... Satan i gatan va prylar!! Tre svängar me släpvagn å dessutom caravell-buss fylld en sväg... ja, jäklar jag förstår då inte vars alla prylar kommer ifrån!! Tack å lov är det inte alls så mycke kvar nu, dock de värsta- pianot... å sen en drös me småplock, men de får Dennis fixa nästa helg när jag ska jobba som en tok =) Sen är det bara städningen kvar och sen så... ja sen blir de nog inte många fler turer dit... så knepigt de kan bli! Så fort de kan gå ibland! Men positivt!! Med detta kommer ju lite nya möjligheter å de känns sjukt bra!

Imorgon är de jobb igen, ska försöka komma in till jobbet så tidigt som möjligt så vi hinner öppna ordentligt, är förvarnad på att moppningen ska göras imorgon! ok när man är förvarnad, inte ok när man inte är förvarnad!

Sinnessjukt trött nu! Tar på krafterna att sortera prylar en hel helg och dessutom bära, bära å bära lite till! Men de e de värt =)

Ska ta å kila ner i tvättstugan å se om det är någon som har börjat tvätta eller om jag kan köra nån maskin så jag åtminstone har rena byxor på jobbet imorgon =)

Grattis grattis till mig =)


Hampuz- The One And Only- Älskar                                 Dennis- Min älskling, nu och för alltid

42 dagar kvar =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Tvättoman Johanna :p

2009-07-20 @ 10:45:41
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0