vilken dag??

Idag känns det som att de e lördag... e nog för att jag jobbade ett jätte kort pass igår, 8.15-11.15 och så behövde jag inte kliva upp tidigt i morse heller!! Vaknade dock några gånger och trodde att jag försovit mej och att det verkligen va dax att kliva upp om jag skulle hinna iväg till jobbet i tid... jobbigt sånt där.. börjar inte jobba förrän 21 ikväll.. har lite delade tankar om de.. är visserligen ett kort pass men e ju som inte kul å åka iväg å börja kl, 21.. när kvällen just har börjat.. men men, blir ju pengar =)

Putte å Leffen kommer sen oxå! Ska blir kul.. dom ska dock in till sundsvall på nå grejs ikväll, men kommer hit först och äter middag och kommer väl å lånar soffan när dom har grejsat klart =)Dom första som hälsar på oss sen vi flytta! Förutom Bella då!! Hon va ju först! Å hade hon inte varit de hade hon nu fått suttit och grubbla på en sjuuukt bra anledning :p

Har varit ute på promenad.. gick in till byn och fixade me Dennis keno som de dessutom va vinst på =) sen en sväng in på ica å tillsist kika vi in på Folkets Hus där de va klädutförsäljning och 10:- prylar.. Hampuz fick ett par Alfons Åberg srumpor för 10:- och Dennis hitta sej en riktigt snygg huvtröja för 120:- Inte fy skam! Å så fick ju kenovinsten betala de :p

Soffan ropar på mej nu.. så jag ska ta å lägga mej där en stund innan man så småningom ska börja fixa för potatisgratäng tills främmande kommer =)

De va nog allt för den här gången, får se när jag lyckas skriva nå nästa gång...

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Tina

tack tack! Jag lite otur har vi haft tycker jag :( kram

2009-01-30 @ 18:45:52
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Klart man ska va först :D

2009-01-31 @ 23:17:24
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv: Haha, ja, här har asfalten frysit fast ! :p

2009-02-04 @ 09:38:14
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0