Segaste söndagen på länge...

Vaknade nångång runt 9 i morse... huvudvärk... men så trevligt å kliva upp.. nej tack, låg kvar ett tag till.. Va har man gjort sen då?? suttit i soffan å titta på tv... spela GH å... ne inte nå mer.. lyckats fått i sej en macka eller två å lite nyponsoppa... tragisk dag!!! sjukt tragisk dag!!!! Bara sitta hemma å glo och inte göra ett skit.. kan man bli störd för mindre??

Tur att gårdagen va mycket trevligare! Åkte och handlade lite mat eftersom de så gott som ekade i kylskåpet... och sen när vi kom hem så kom Bella hit inte långt efter.. hade en mycket trevlig dag! Spelade Gh och skratta åt lillmuppen Hampuz :p
Åt en helt ok middag, eller inte bara ok, va riktigt gott faktiskt :) Tyckte dock inte Hampuz eftersom han inte gillar något som har me potatis att göra förutom pompa... men men, kommer väl så småningom de oxå antar jag..

Ne, nu ska jag återgå till min sjukt tragiska söndag...

Några bilder från gårdagen finns på Bellas blogg;  elfvendahl.blogg.se    Hoppas jag fick skriva de Bella :)

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Klart du fick skriva de, ska skicka över bilderna till dig sen :)

2009-01-19 @ 09:34:34
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0