Pigg som en lärka!

Va inte jag när jag "studsade" upp ur sängen i morse och släpa me mej dessa fyllda tunga Ikea väskor ut i tvättstugan... nee... men nu e de värsta gjort iaf! Ska nog upp samma tid i morgon, alltså 07.00 och tvätta de sista som jag inte hann idag och dessutom köra sängkläder å handdukar... diggar: tortummlarna! Går hur fort som helst å torka å så e dom verkligen hur stoooora som helst! dissar: torkrummet!! Hatar verkligen torkrum... 2 timmar på en lina och ett linne har knappt torkat... tragiskt.. tur jag ahr en torkställning inne så de får torka klart...

Har inte gjort så hemskt mycke idag faktiskt.. mest kuta fram å tillbaka till tvättstugan.. iaf hela morgonen... å sen tog jag å totaldäcka på soffan mitt på dagen och missade nog över halva filmen "Dr. Dolittle3" Typiskt!!

Hampuz- lyckotrollet! Han springer runt som en galning hela dagarna! Tror ibland att han är jagad av Nero och springer då ännu fortare och tjuter av något som låter som glädje iaf :s ja, lite konstig e han allt! Nero jagar honom egentligen inte utan kan ibland luffsa efter för att kika va han pysslar me för stunden eller va de e för rolig leksak han bär på (oftast en liten brun hund i koppel)  Han somnade tidigt ikväll... strax före åtta.. men kan ju kanske bero på att han klev upp strax efter sju imorse... och enligt Dennis kika sej omkring börja muttra efter "mammmamaaammaa" och fällde en tår.. sen kom lyckan, mamma kom in igen och han fick en morron kram =) Lyckotroll, de e va han är!!

Ska nog strax gå å lägga mej å sova.. är ju som tänkt att jag ska ta mej upp tidigt som tusan imorgon oxå.. :S  Kanske lika bra att börja vänja sej.. nästa vecka börjar ju utbildningen!! Nu på torsdag e de först en info. träff..

Ja just tusan, Bella!!! Jag klara 4 låtar på Hard på GH WT idag =) :O :O :O Imponerade??? haaaa??!!! :P

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är väldigt lite bilder på din nya blogg J?

2009-01-07 @ 00:10:34
Postat av: Johanna

På min nya??

2009-01-07 @ 08:50:14
URL: http://mizzzme.blogg.se/
Postat av: Bella

Imponerande! :D Jag ha lyckats klara några jag också, ska ta o sätta mig ner o klara lite fler, blev fan taggad nu! :D

2009-01-07 @ 11:45:08
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Tina

hehe okej va mysigt :)

absolut :)

jo då har ett på gång eller ja jag har det väl men inte börjat än :P har du börjat jobba nu?

kramar



2009-01-07 @ 12:37:17
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0