latsidan

Nu har jag lega på latsidan va gäller å skriva här.. eller så e de bara för att jag e så sjukt le på att använda mej av tangentbord när jag kommer hem.. blir en hel del knappande på jobbet kan jag lova! skrivkramp i fingrarna :p
Utbildningen har gått kanoners, tycker iaf jag! har varit jätte kul!! va en dag här i veckan som man kände att nu e de kört, nu får jag inte in mer info i skallen å jag kommer aldrig lära mej de här, kommer aldrig komma ihåg allt! men de gick över å nu sitter man nog där i "trafik" och tar emot egna riktiga samtal och hjälper folk =) känns hur bra som helst! Blir lika nöjd varje gång jag lyckas hitta nå speciellt som inte bara kommer fram på en gång :p Gjorde några såna idag faktiskt, å idag va första dagen vi satt helt själva utan mentor bredvid som snabbt kan ta över tangenterna och söka fram de rätta svaret...

Helgen då.. jo, den blir lugn den.. ska bara vara hemma!! Efter att man haft full fart me utbilning i ytterligare en vecka så känns de grymt skönt me helg! Va länge sen man verkligen kände att de skulle bli skönt me helg! Måndag e sista dagen.. då är de sitta i trafik som gäller och avslutningsfika =) naaajz =)

Ne, nu ska jag ta å kika va lillskrutten håller på me... å så blir de väl soffan framför tv:n skulle jag tro! En perfekt fredag :p

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Va fan får ni avslutningsfika också? Lyckost :p

2009-01-24 @ 09:39:36
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Bella

Om inte annat så kan vi konstatera att dom kostar pengar ;p

2009-01-24 @ 20:33:21
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0