Imorgon!!!

Ja, imorgon börjar allvaret igen! Ska bli riktigt skoj och spännande att få lära sej massa nytt! Vad som kommer bli lite mindre spännande är ju att man inte längre kan sova bort halva dagarna... eller till nio som jag gör nu mest varje morgon... de e nog de enda positiva med att Hampuz somnar sent på kvällarna, att han sover ett tag på morgon oxå! Men så kanske de beror på att han sover länge som han somnar sent... aja, vilket fall som helst så ska de bli ändring på de nu! Nu är det tidiga mornar och tidiga kvällar!

Vad har man gjort idag då?? inte så hemskt mycke.. lyckats snurra sej in i sundsvall och efter ett samtal me kartläsaren pappa hittat igen skatteverket och hämtat en skattesedel som jag ska ha me mej imorgon och lämna in så dom drar rätt skatt sen..

Något har hänt me Hampuz, han har kommit på att man kan äta sockerkaka, kokt skinka och knäckebröd!! Helt otroligt.. annars är de makaroner som gäller och ostekt falukorv när han får syn på de...

Ne, lite kvalitetstid me resten av varelserna i lägenheten kanske?? Vovven har återigen "svalt" en pipleksak och hampuz är väl inne på sista rövarvarvet innan de e dax å lägga sej första gången och förhoppningsvis sova HELA natten... vilket jag dock starkt betvivlar att han kommer göra...

220 dagar kvar...  En hel evighet... Men helt plötsligt går de fort!


Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Snoken

Bullbakning? ;)

2009-01-13 @ 10:05:49
Postat av: Bella

Jo i helgen är jag ledig :)

Hur har de gått för dig idag? Nyfiken!

220 dagar kvar rill vad? Ännu mera nyfiken :p

2009-01-13 @ 13:51:19
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Snoken: vem e du?? du tror de??

2009-01-13 @ 18:16:27
URL: http://mizzzme.blogg.se/
Postat av: Bella

Idag ha de varit blåbärssoppa för hela slanten! :) Har inga planer för helgen, inte vad jag vet iaf :p



Kan tänka mig att de är mycke som snurrar i skallen efter första dagen. Jag drömde till o mä om de jobbet dom första dagarna :p

2009-01-13 @ 18:33:56
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Snoken

Är från Krokom så klart. Njaa, det verkar ju lurt det där men helt säker kan man ju inte vara. Men om det är så hoppas jag att det går bra och önskar er lycka till i ert nya liv! Kram

2009-01-14 @ 07:59:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0