2009

Ja, nytt år igen...

vet inte vad jag ska skriva egentligen.. förutom att jag är sjukt le på att inte kunna tvätta... för första gången i mitt liv VILL jag tvätta... våran sån där plupp som man bokar med existerar inte, så vi kan inte boka någon tvätt-tid.. får väl se nu då om de funkar me att sätta dit en liten papperslapp, eller om det är någon som tar den därifrån.... Måste verkligen tvätta!!!!

Väldigt intressant ämne... eller inte... imorgon e de måndag igen.. vanlig måndag! Å jag som tänkte att ja, nu e helgerna över.. men icke, på tisdag e de tydligen söndag igen... suuuuck!!!! men sen måste de väl återgå till normala veckor igen?!

Tror nästan att jag ska lägga mej på soffan en stund nu... eller... ne, orkar inte försöka få nån ordning i garderoberna i hallen... tar de nån annan dag...

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0