vad skriva??

Ja jag har ingen aning om va jag ska skriva... inte hänt så mycke på sistone.. I Lördags blev Hampuz jätte konstig, skrek i ren panik lät de som och de fanns inget som fungerade eller lugnade ner honom.. tempen va inte hög alls, 37,7 men han fick en alvedon ifall han hade ont nån stans och som lite hjälp att slappna av... efter en stund somna han och sov i ungefär en timme, sen vakna han igen och så va de samma visa igen... verkade som han hade ont i magen så jag ringde och prata med sjukvårdsupplysningen.. man vet ju aldrig med dom små, dom kan ju som inte prata... efter att jag hade berättat och hon på andra sidan luren ställt frågor och fått så bra svar jag kunde ge så tyckte hon att de va bättre att vi åkte in på sjukhuset så en doktor fick kolla och klämma på magen lite..  sagt å gjort, fick på honom kläder och åkte iväg.. väl inne på sjukhuset va han frisk som en nötkärna.. de bullra till i magen på honom och så släppte han av TRE ordentliga luftiga vulkaniska utbrott och sen va de frid å fröjd... ja, han hade gaser i magen... falskt alarm!! Härligt att det inte va nå värre....

Idag skulle vi storstäda.. började jätte bra från förmiddagen men sen avtog de mer å mer å de e inte färdigt... får väl se om man orkar göra nå mer imorgon innan jobbet kallar... kortpass 13.30-17.30.. fint, men lite trist me så kort...

Ne, har inge vettigt å skriva... Men Bella, jag ska försöka få upp en bild på jackan, jag lovar... bara de att jag inte lyckats fånga den på bild än.. så fort jag försöker så springer den å gömmer sej... tror den har lite kamerafobi eller nå sånt :p

Hampuz- The One And Only- Älskar


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tror du är lat som inte lagt upp den bara :P

2009-02-23 @ 21:46:00
Postat av: Johanna

Jag tror man e FEG när man inte sätter ut sitt namn...

2009-02-23 @ 22:44:19
URL: http://mizzzme.blogg.se/
Postat av: Bella

"vulkaniska utbrott" hahaha :D



Ja, du får väl tvinga fast den på golvet, mota fast den mä stortån o sen snabbt som attan avfyra ett klick mä kameran :D

2009-02-24 @ 07:42:22
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Tina

Neh lillskrutt stackarn! tur de inte var värre än så då :)

2009-02-24 @ 12:47:08
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Sandra

Menååååh han är så söt Hampuz :)

2009-02-27 @ 22:39:08
URL: http://sandralx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0