Borta bra...

.. men hemma bäst! Ja, nog e de väl så ändå... skönt att vara hemma igen! Men har självklart varit kul i helgen!!
I lördags va vi på Storsjöbadet och Hampuz trivdes som fisken i vattnet!! Senare på kvällen va vi iväg å bowlade, askul fast jag förlora.. mellan badet å bowlingen va vi å hälsade på hos Thunells, och blev bjudna på middag oxå! Mycket gott =)

Söndagen va de ganska lugnt faktiskt... pappa å dennis va till garaget och fixade lite och sen va vi till Krokom och åt på Mr. Wok... smarrigt värre =) Sen va de åter till Trångsviken igen för å ta de lite lugnt å sova... Helgen gick sjukt fort!! Fanns ju några fler jag hade vela träffa.. men de får bli en annan gång... Innan vi åkte hem igår så va vi in till stan en sväng.. fikade på Törners.. och så köpte vi en ny jacka till mej.. anledningen till att de blidde en jacka va för att jag hitta den på Sportringen å där hade vi presentkort kvar på 452:- så vi fick lägga till 47:- helt godkänt tycker jag =) Å så va den ju på rea oxå =) annars hade de väl blivit lite dyrare...

Idag har en skojig sak flyttat in hos oss, ett Nintendo Wii !! Så man kan ju ana va vi har sysselsatt oss me under eftermiddagen å kvällen :p Ja just de, spela Wii och så håller jag på tvättar igen... så jävla trist!!!!!!!!!!! Ska ta å kila ut nu och fixa så allt blir torrt.. annars blir de hårtorken igen :p

Imorgon är de jobb igen.. å typiskt så börjar ju Grey´s Anatomy 21.00 å jag jobbar till 21.45.. otur... men de går ju i repris =)

Ja, så har ju Hampuz blivit förkyld oxå.. tråkigt.. snorar som tusan å nyser å hostar... huffa så han låter stundvis... stackarn!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Klå mig i wii bowling och du gör det bra :P

haha

2009-02-18 @ 12:02:58
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

TJ, tvättstuge johanna :p



Lägg upp bild på jackan, jag är nyfniken! :D

2009-02-19 @ 20:31:40
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Bella

Nej, sannerligen är de inga trevliga drömmar :S men de är ju oftast så att de man drömmer är inte de som menas.. Har nån sån där drömtydar bok hemma, men har inte bläddrat igenom den än. Bör nog göra de så jag får nån klarhet i det här :)

2009-02-23 @ 07:45:15
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Martin

Nu får du ta och uppdatera tycker jag ;)

2009-02-23 @ 16:45:39
Postat av: annalinneaa

Synd att du inte berättade att du var i byn och hälsade på! :(

Krama gos ungen ifrån mig! :)



Kramkram!

2009-02-23 @ 23:44:04
URL: http://annalinneaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0