julklappar..

Kanske jag ska ta å slå in lite julklappar nu när jag e alldeles ensam hemma.. borde ju iaf försöka mej på å oaketera in Dennis grejer så han inte kan gå å rota i garderober å tjuvkika!! Dom borde va hemma om nån timme så kanske bäst å sätta igång??

Lite seg idag.. jobbade i natt, 20-05.. gick bra! Nu jobbar jag inte förrän den 26:e igen å sen nyårsafton.. å så blir de nyårsdagen ifall pass-bytet går igenom =)

Kan sitta å fundera på va man ska göra till vecka å så slår tanken mej att de är ju tuuuusen saker jag ska hinna me till veckan, för på torsdag e de julafton!! Fyra, FYRA dagar kvar!! Å jag som inte ens har fått upp allt som kanske skulle vare uppe till 1:a advent! Bravo Johanna!!!

Ne, ska ta tag i de där me julklappsinslagning nu å kanske köra igång en tvätt... aja, får se hur de blir me den saken =)



God Jul från Hampuz & Kajza


Hampuz & Kajza- Mina underbara små älsklingar!!!           Dennis- älsklingen, nu och för alltid!


Kommentarer
Postat av: Tina

Såå fina tomtar :)

2009-12-21 @ 11:13:34
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Hampuz ser ut o va full i bus! :D

2009-12-22 @ 15:12:38
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: ann-charlotte

Tack så jätte mycket för det fina julkortet på dina barn, det sitter på vår anslagstavla. De är jätte söta du måste vara så stolt. Tommy hälsar//Kramar Ann-Charlotte

2009-12-28 @ 19:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0