julen är.. ÖVER!!!

Jajjemen, nu är julen över för i år!! Härligt! Va en riktigt trevlig julafton hemma hos pappa i Trångsviken me alldeles för mycke paket till Hampuz :) Stackarn orka inte öppna alla, dom sista öppnades igår :p

Juldagen bjöd på utgång.. Först kom Sophie å Jimmy hit så läska vi upp oss lite för å åka in till stan..  jisses... Finns inte så mycke å säga.. de blidde Plaza iaf, skoj skoj!!

Annandagen den bjöd på sjukt lite sömn å sen jobb på natten.. 20-05...

Idag har man ju som lyckats sovit bort typ halva dagen, eller nästan hela... å nu e de ju nästan kväll.. vad göra?? Hänga lite mera tvätt ska jag iaf göra vilken minut som helst.. sen blir de nog till å glo på nån film på tv:n.. försöka få Hampuz i säng rätt tidigt å sen baaara slappa!!!

Ne, roligare uppdatering nån annan gång...

Tjing tjing!!


Hampuz & Kajza - Älsklingarna!!


Kommentarer
Postat av: Martin

hehe..fick du några klappar själv också eller fick hampuz alla?? :P

2009-12-28 @ 21:05:58
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Victoria

Men just ja! Shit, jag är så inne i att Sandra inte ska skaffa barn så hon var den enda jag tänkte på. Men jag ska genast ändra nu när jag har tänkt lite utanför ramarna ;)

2009-12-29 @ 07:14:06
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: Bella

svar Japp, vi åker upp idag :D

2009-12-31 @ 09:31:10
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0