jisses va tiden går fort!

Nu är de liksom inne på sista månaden av de här året! Helt sinnessjukt!! Vart tar tiden vägen? Tycker att de nyss va Januari å vi höll på å fixa å bo till oss i Matfors! Å nu e de liksom redan december :o 22 dagar kvar till julafton å hur många julklappar har man lyckats inhandla då?? Ne precis, inte många alls.. blir väl som vanligt, dagen före julafton springer man runt å har fortfarande inte en jävla aning om vad man ska köpa till alla... äh, löser sej väl de me...  Å snö har de kommit oxå.. :/ Är väl inte så där jätte stort fan av snö jag.. men men, de e väl bara å bita ihop å vänta tills de försvinner å bli lycklig för att det åter är sommar =) Finns dock en bra sak me att snön har kommit; det är betydligt ljusare när man e ute å åker bil på kvällarna/nätterna/tidiga mornar... Å ut å åka blir de ju tidigt på lördag morgon, för imorgon natt är det jobb igen =) Härligt härlig! Å igår tog jag å boka in mej på å jobba nyårsafton, de blir fin fint de!!

Ne, orkar inte skriva.. har inge å skriva.. ska nog gå å lägga mej å försöka sova.. för fr.om att jag kliver upp imorgon, vilket lär vara vid 8-9 så är de vakentid fram till tidigast 05.30 på lördag morgon... ooo va de låter underbart! eller?? :s

äh, ha de bra!

Tjing tjing!!

Hampuz & Kajza- Mina underbara små älsklingar!!! Dennis- Min älskling, nu å för alltid...


Kommentarer
Postat av: Martin

Men ofta man skulle boka in sig för att jobba nyår....har du ingen familj den dagen och kvällen hemma? :S

2009-12-06 @ 20:07:03
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Victoria

Bra, jobba nyår. Ändå så jävla överskattad dag :)

2009-12-08 @ 19:22:43
URL: http://lavictoria.blogg.se/
Postat av: Martin

överskattad..nej de tycker jag inte..men ni kanske inte är så mycket för traditioner...så då kan jag förstå att man jobbar.

2009-12-10 @ 03:13:05
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0