Torsdag....

..20 augusti, 10 dagar kvar till beräknat datum...

Idag fick Hampuz va ledig från dagis och istället följa med in till stan, Suss va oxå me.. Skulle in å gå på stan me Gunilla å Isaac, men dom blev inte så länge, så tur jag hade Suss så jag hade lite sällskap å vi trava vidare en stund till =) Va upp på Ixo å Jula oxå så Suss fick inhandla några presenter å sen åkte vi hem...

På eftermiddagen, eller ja strax före 18 så tog jag å Hampuz å traska ut på traktor-tur, tydligen vääldigt roligt me tramptraktor... iaf när jag drar och han bara behöver låtsas trampa och styra =) Ser dock riktigt tuff ut när han "kör" sin traktor!! Hade med mig en gammal kompis oxå, trevligt å träffa den personen igen å snacka skit! Va väääldigt länge sen sist... men va fan, orkar inte va nån surkärring längre =) Blir nog flera promenader, kanske redan imorgon om de inte regnar, vet sen tidigare att ingen av oss är av materialet som torkar :p

Hampuz har somnat i min säng nu, tydligen inte bara roligt å köra traktor utan väldigt uttröttande!! Hmm, kanske något att testa flera eftermiddagar?! =) Ja, e de finväder imorgon på dagen ska vi tusan ut så han får köra!!

Ska nog ta å lägga mej bredvid honom å glo på tv en stund å sen somna, klockan va visst mer än jag trodde...

Hej å hå!!

Hampuz- The One And Only- Älskar                                                Dennis- Min älskling, nu och för alltid!


10 dagar kvar... snart nere på 1-siffrigt =)

Kommentarer
Postat av: Bella

Ja, nog skulle jag ha försökt klämt in de :D Måndag till torsdag ska jag vara i stugan mä mamma o pappa o hjälpa till o snickra o måla lite. Måste som sagt göra lite nytta emellanåt :D

2009-08-21 @ 13:48:31
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0