söndag...

ja, idag är de söndag igen! Känns som de nyss va söndag.. veckorna går fort, men ändå känns de som om tiden står still nu!

Vad har den här helgen bjudit på då?? Inte allt för mycke.. va in till stan en sväng me Dennis å Hampuz igår... sen har vi nog mest bara varit hemma... Ska åka upp till Trångsviken om en liten stund å kika på nyköket åt pappsen =) Blir intressant å se hur de har blivit!!

Va händer i veckan då? Förmodligen ingenting.. bara sitta hemma å vänta å vänta... e sååå less på denna väntan nu, vill att det ska vara över NU!! =) Får se om Bella kanske kommer och hälsar på nåt i veckan, de skulle vara roligt! Trots att hon haft en hel massa veckor semester och jag oxå varit ledig så tror jag vi lyckades träffas ca 30 minuter :o Otippat?? Nej!! De ska verkligen till ett riktigt under om vi ska lyckas träffas...

Ne, ska ta å dryga mej lite innan vi ska leta oss till bilen å brumma iväg å fördriva några timmar på annan ort!


Hampuz- The One And Only- Älskar                                 Dennis- Min älskling, nu och för alltid


7 dagar kvar, känns som en heeel evighet!!


Kommentarer
Postat av: Marielle

hahahha :D det låter helt perfekt! vi ses då ;)

2009-08-24 @ 20:23:14
URL: http://mvaltersson.blogg.se/
Postat av: Bella

Nu är jag nyfiken! Väntar spänt på att jag ska få ett till sms :D :D :D

2009-08-27 @ 13:03:13
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0