ny vecka igen..

redan tisdag på ännu en ny vecka.. dagarna och veckorna går så fort.. men ändå känns de ibland som om tiden står stilla.. knepigt de där..

Igår va jag och Hampuz bara hemma å slappa hela dagen... å idag har han varit på dagis och jag drog en snabbvisit till stan för att inhandla en present till honom som vi kikade på men inte kunde köpa när han va me..

Va iväg på kontroll idag oxå.. allt såg bra ut!! Finfint de!!

Imorgon är de dagis för lillskrutt igen, han går dock bara 9-14, men tusan va mycke man hinner me å göra under den tiden när man e alldeles själv hemma!! Så imorgon blir det nog KANSKE dammsugning å skurning... skulle göra de idag hade jag tänkt, men blidde staden istället... spelar väl ingen roll om dammråttorna jagar oss en dag extra :p

Ne, ska ta å återgå till mitt otroligt skojiga Farmville =) Nördigt?? Ja!! Men skoj när man inte har nå bättre för sej, å jag låtsas som om jag inte har de :p

Hej svejs!!


Hampuz- The One And Only- Älskar                                          Dennis- Min älskling, nu och för alltid!!

19 dagar kvar... väntar  väntar väntar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0