ensam vaken...

.. Hampuz, Dennis å Nero har somnat å självklart i samma säng allihopa, hur ska jag få plats då?? Ne, sitter väl vid datorn å drygar istället jag då, ändå inge trött..

Idag, eller rättare sagt imorse strax efter sju så påbörjade dom detta markarbete utanför lägenheten, åååå så spännande de låter från traktor, lastbil, grävmaskin, ja allt fan man kan tänkas behöva för att det ska se ut som asfalten blivit stulen... Ja, för nu har vi ingen asfalt utanför, är numera en blandning av storsten å jord! Tjoho, va spännande!! Hampuz tyckte iaf att de va mycket roande att sitta på balkongen å titta på alla maskiner, ja barnvakt funkar dom som iaf :p

Händer inte mycke just nu.. går hemma hela dagarna och  bara väntar å väntar.... verkar som om man kommer få vänta ihjäl sig!!! Finns väl inte så mycke å göra åt, bara å fortsätta vänta, kommer väl när de e klart antar jag... fast jag tycker de har varit klart ett par veckor nu... men tydligen inte..

Har hiva iväg ådin nu och tänkte införskaffa en vagn till hampuz att ha på dagis, men självklart va ju den vagnen jag hade spanat in borta när jag tänkte ringa på den.... sååå typiskt! Bara å vänta å se om de kommer in nå nytt intressant..

Ne, tack å hej för denna gång, nu blir de ett glas oboy å sen lite omstrukturering i sängen, me andra ord, Hampuz till sin säng, knuffa lite på vovven å vipps så fick jag oxå plats =)

Hampuz- The One And Only- Älskar                                          Dennis- Min älskling, nu och för alltid


5 dagar kvar... eller e de en hel evighet? kanske bara blivit lurad :p

Kommentarer
Postat av: Marielle

Ja men grattis då! :) :) Hoppas ni mår bra!

2009-08-27 @ 18:04:51
URL: http://mvaltersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0