de blir aldrig som man tänkt sej...

Nu är snart helgen förbi, en helg med alldeles för mycke folk på för litet utrymme å en eller kanske två arbetstimmar för mycket.. ja, jag är trött!! Åkte in å jobbade i fredags natt, jobbade det jag trodde skulle vara mitt sista pass innan ledigheten... Men dum eller snäll som man är så öppnar man ju käften och säger att är det riktigt kris på lördag natt så lär jag väl kunna jobba... jaha, då blidde de jobb lördag natt oxå... dock kort-pass 00-03.30 =) litte trött e jag allt, men de e de värt!! har varit riktigt kul å jobba i helgen, full fart hela tiden!!

Nu är det några månaders ledighet som väntar... eller ledigt från jobb iaf, jobbar ju 100% hemma för att det inte ska se ut som ett bombnedslag hela tiden! :p Å mer lär de bli... kommer ju inte direkt bli mindre å göra nu till hösten... Ska dessutom försöka bestämma mej för om Hampuz ska fortsätta på dagis eller om han oxå ska få va hemma.. Ja, jag behöver ju inte bestämma mej direkt idag, så spar den funderingen några dagar till =)

Idag har vi varit in till stan, kilade en sväng nere på tivoliområdet.. gillar dom ställena där de e "Vinst varje gång", Hampuz fick både fiska påse och dra i snöre, å där va de sann lycka i hela ansiktet när han såg att han fick små gosedjur!! Tur han har öron, annars hade fline gått runt hela skallen :p Träffade Bella som hon liksom miljarders andra människor hade letat sig till världsmetropolen Östersund i helgen =) Vart inte så lång dejt me henne, men vi lär nog ses på torsdag igen när jag å Suss ska göra birsta och ikea osäkert! =) Lär ju inte bli säkrare om Bella blir me :p

Ne, ska ta å slänga mej på sängen å glo på tv och vänta på att klockan blir lite mer så de blir dax å natta gaptrasten som springer omkring här... då blir de film, ostkrokar å bubbeldricka =)

Äh, ointressant värre...


Hampuz- The One And Only- Älskar                                    Dennis- Min älskling, nu och för alltid!!

28 dagar kvar!!
  :o

Kommentarer
Postat av: Marielle

Det är helt underbart, undra hur många liter man har tryckt i sig :P Jag mår jätte bra, på nätterna är det tungt men annars känns det som vanligt.. om man inte tänker på alla extrakilon :P

Nervositet har jag inte haft tid med än.. jag är luuuugn! Kommer väl ;) Sj då?

2009-08-05 @ 16:59:46
URL: http://mvaltersson.blogg.se/
Postat av: Bella

Hoppas ni lyckades göra plejset oosäkert utan mig ;)

2009-08-06 @ 12:46:12
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0