avliden??

Tror min blogg dött eller nå sånt... NU är jag ledig, NU borde jag ha huur mycke tid som helst å skriva... å de har jag säkert oxå, men sitter väl i de ohyggligt jobbiga att logga in å komma på nå vettigt eller intressant å skriva... finns inte mycke sånt nu...

Har iofs vare till Stockholm fram å tillbaka å köpit mej en ny bil =) De va nog i onsdags de... hmmm.. jo, i onsdags va de! En ny Baleno =) Känns som om den kan komma väl till pass nu.. blir nog liiite småtrångt me två barnstolar å en barnvagn i lill-ådin...

Torsdag, ja då blev de faktiskt som planerat, jag å Suss åkte till Ikea! Helt otroligt att vi tog oss iväg, har ju bara vare på väg sen i typ slutet av april eller nå sånt :p  Va en mycket trevlig dag! Å suss, ja hon gjorde många fynd hon!! Slut-priset på ikea blidde mindre än va bara EN grej skulle ha kostat!! Bra me fyndhörna :D

Igår så blidde de en sväng på stan me mina älsklingar å Lotten, lite födelsedagspresenter till lillskruttas som fyller år snart vart de inhandlat! Funkar ju faktiskt å köpa vissa saker åt honom fast han e me... Leksaker, så som traktorer å sånt skulle dock inte gå för dom vill han ha på en gång, men lite bra å ha kläder de funkar bra å köpa när han e me :p

Idag blidde de oxå en tur till stan, men inte ner på stan, höll oss uppe på Lillänge idag.. Va på Jula å skulle kolla va dom hade för klädsel till bilen... vill ju som ha nån lite snyggare än originalet.. Efter Lillänge åkte vi på Barnenshus, Hampuz hade somnat i bilen så då passa vi på å springa in å införskaffa två presenter till =) Sen bar de av till Lugnvik å Dennis jobb för bilvård.. invändigt å utvändigt!! Toksnyggt blev de me nya klädseln som jag fick av Dennis i försenad födelsedagspresent! Tack älskling =)

När bilen va färdig så bar de av mot Krokom, hämta upp Clara på okq8 å sen vidare mot trångsviken... alldeles innan Åse hade de skett en bilolycka så där tog man sig inte förbi, stod visst en hel helikopter parkerad på E14.... Efter en stunds väntande så vände vi och blev omdirigerade att åka en liten skogsväg som va alldeles perfekt för att ta sej förbi olyckan å fortsätta färden mot trångsviken å lite mat i magen =) Dennis hjälpte pappa å riva ut de sista ur köket så nu e de mest bara ett tomt rum me en ensam spis... Men attsingen så snyggt jag tror de kommer bli sen!! 

Ne, nog me ointressant information! Nu ska jag försöka titta til min nystartade farm på ansiktsboken sen blir de fasen till å krama kudden!!


Hampuz- The One And Only- Älskar                                      Dennis- Min älskling, nu och för alltid

21 dagar kvar!!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Precis, skönt att ta det lugnt! Jag har nog tagit det alldeles för lugnt.. ingen risk att jag stressar igång nån förlossning ialf :P Du har ju gjort det här 1 gång förut :) så du vet ju vad som väntar :P

2009-08-10 @ 21:59:13
Postat av: Marielle

det förra var ju från mig.. :P

2009-08-10 @ 21:59:59
URL: http://mvaltersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0