14 augusti...

Ja, nu är de inte många timmar kvar tills de e exakt två år sen de bar av in mot sjukan... där blev man ju liggande/sittande/stående/gående me smärta i bra många timmar, men de va de värt!! Resulterade iaf i att dryga 14 timmar senare fick vi se Hampuz för första gången!! Imorgon blir han alltså 2år!! Shit va tiden har gått fort!!

Den här veckan har jag bara skjutit städningen framför mej heeela tiden, å hur slutade de då?? Jo, att idag satt jag me mega ångest att jag inte hade gjort nåt tidigare och visste att idag MÅSTE de ske, kommer ju massa folk hit imorgon... vore ju kul om dom största dammråttorna (dom som vovven till å me backar för) är borta från golvet :p

Ja, efter mycke om och men så lyckades jag iaf plocka ihop alla leksaker som låg utspridda överallt... slet ur sängkläderna och hade hjälp av min mycket duktiga springpojke att springa med ETT örngott i taget till tvättkorgen.. Ja, det är jätte roligt att lägga tvätt i tvättkorgen tycker han.. konstig?? ja, men bra å ha som en liten hjälpreda ibland :p
Efter att jag hade gjort den där kraftansträngningen å även plockat av köksbordet som man knappt såg för alla papper, reklam å kuvert så tog energin slut...

Vid halv åtta ikväll ungefär kom jag å Dennis på att de saknades lite saker till tårtkalaset imorgon.. jaha, ringde Suss å åkte å hämta henne å så tog hon å jag oss en tur till stan, först coop och sen hemköp.. blev en ganska lång snabb-sväng, va inte tillbaka förrän 22 ungefär =) Tror även att jag lyckades handla alla dom saker jag skulle!! :o

Älskar min Dennis!!! Under tiden jag va i stan å fixade nu ikväll så gjorde han de som jag skjutit framför mej hela veckan, han städade!! Bara skura golvet och lite disk kvar!! Hur underbar som helst är han!! Fast ibland blir jag irriterad å sur att han inte gör något alls, men nu kompensera han för några gånger han varit ohyggligt slö :p Tack älskling!!

Ne, undra just om jag ska göra grunden till tårtorna nu så de bara är garneringen kvar imorgon, eller om jag ska ta å göra allt imorgon... När Dennis kommer hem blir det iaf paketinslagning.... Han tog å åkte iväg med sin bror fram å tillbaka för å hämta nå hörselkåpor eller va de va...  Å då hamna jag självklart framför den här dumma burken... Suss på msn å farmville på ansiktsbok= svårt att lyfta på röven när man e en "liten" latmask :p

Ne men ha de bra!! Tjing tjing!!

Hampuz- The One And Only- Älskar                                                Dennis- Min älskling, nu och för alltid

16 dagar kvar... ooo de närmar sej me stormsteg!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ibland chockar jag tillåme mig själv :)

2009-08-16 @ 22:36:28
Postat av: Bella

Jadu, jag vet inte själv :p Jag skulle vilja ha mä dig också, men jag kan ju inte förklara allt de här :S Ska försöka få lite hjälp av Tove :D

2009-08-17 @ 19:09:40
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0