underhållning??

Har fått order om att blogga för att underhålla Bella... och hur gör man då de??

Jo, på detta sätt:


*påpekar att Gunnar och Sigrid låter som nå väldans snygga namn på nå skäggagamer eller va tusiken de nu va hon skulle pryda hemmet me :p

*talar om att jag åkte fram å tillbaka till Matfors igår för att visa lägenheten och sitter nu och väntar på telefonsamtal från dom som kollade, och hoppas att orden "JA VI KÖPER DEN" ska ropas ut!

*berättar att vi ska iväg å äta Påskmiddag hos pappsen m. familj på lördag!

*berättar oxå att jag nu har blivit på-lurad att börja sälja något så fantastiskt som magnetsmycken, som inte bara är fina utan ruskigt bra för kroppen oxå! Har redan lyckats sålt till Dennis mamma :)

* *suckar* och säger att Hampuz är just nu mera vild än tam och ett par öronproppar skulle ha varit på sin plats!!

*informerar övriga som läser detta att de här va ett mycket ointressant inlägg, men lite uppdatering på vad som pågår iaf:p

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Woho! Nu blev jag glad att jag fick mig lite läsning på jobbet, tack för de! :)

Hoppas att ni får lägenheten såld o ruska om Hampuz en sväng från mig ;)

2009-04-11 @ 16:37:09
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0