Stora glapp...

.. ja, de blir ganska stora glapp i min skrivning... men va kvittar de då? Händer inte så mycke spännande just nu.. De vi sysselsätter oss med idag är packa, pack, packa å packa lite till!! Tycker verkligen att de känns som vi packat hur mycke som helst men ändå ser de ut som om de e saker överallt!!! Tar aldrig slut, å imorgon är de liksom tänkt att vi ska köra upp så mycke saker som möjligt till Krokom! Känns bra att vi fått tag på nånstans att bo iaf.. Bara största problemet kvar- få den här lägenheten såld, snart skänker jag fan bort den till bättre behövande!!!
Å bara för att man tyvärr äger en lägenhet i ett hus som tillhör hsb så måste man va medlem i hsb, fast att vi inte kommer bo här!! hade hoppats på att få säga upp de medlemskapet och få tillbaka 1000kr... hade varit ganska passande just nu.. men icke.. om några år när den här lägenheten tillhör någon annan.. ja då får vi avsluta medlemskape... hoppas hoppas hoppas att någon vill köpa och flytta in här snarast möjligt annars vet jag inte riktigt vad jag tar mej till...

Längtar hem nu!!

På måndag ska jag in till stan och prata jobb, känns bra iaf, å så ska jag maila om de andra jobbet oxå å se om de kan ge lite extra timmar.. finnemang! Bättre där än här me jobb som de ser ut nu iaf!! Härligt härligt!!!

Ne, bäst att återgå till packningen.. :/

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Packåsna? :D :p

2009-04-17 @ 14:17:18
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0