usch!!!!!

ja jag säger bara usch!! Fy fan va klen jag blev igår... fick ont i magen å börja må illa... jaja, de går väl över... men icke!! 1,5 timme innan jag skulle börja jobba ja då va de toa som hägrade... bläää!!!!! så ne, jag jobbade inte igår.. kände mej inte så pigg på att jobba me mat efter att nyss fått upp maten jag själv ätit... låg som en död sill hela kvällen... tror iaf jag mår bättre nu så ikväll ska jag jobba!! fan, hatar verkligen att bli sjuk när jag ska jobba...

Martin bestämde sej igår för att börja plugga! Lycka till Älskling!!! Fasn, när man hör å ser alla som börjar plugga  så börjar man ju fundera själv på om man ska göra nå vettigt me livet eller om man ska fortsätta va outbildad å tragisk...  Måste nog kanske ta mej en rejäl funderare på de där... har ju som en del att läsa in innan jag ens kan söka till de jag vill bli... jaja, har många år kvar att leva, hoppas jag iaf =)

Ne, nu ska jag gå å göra mej å Hampuz i ordning sen blir de ner på BVC för vägning å mätning av Hampuz... han hade ju gått upp så lite sist så måste dit idag igen och kolla hur vikten ökar.. om den ökar.... Hoppas verkligen de!!

Nee.. nu har jag inte tid me de här längre... ska som sagt göra oss i ordning.. sen får jag se om jag åker in till stan  och håller Martin sällskap när han ska ut å inhandla massa olika saker....

Martin- Kärleken

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Du är inte tragisk älskling!

Älskar dig!

2008-09-02 @ 17:52:11
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0