tisdag...

.. å förkylda surisen mr. snor och dreggel vart hemma från dagis idag oxå.. :S hade ju gärna vela att han varit på dagis den här veckan så han kanske är färdig inskolad och kunna va där heldagar nästa vecka... men men, får v'äl se hur de blir...

Idag blir de omflyttning på prylar... Hampuz ska få sej ett eget rum... börjar bli mycke leksaker i vardagsrummet... knappt så man hittar till soffan ibland för alla hans prylar :P Så nu tänkte jag försöka göra klädkammaren till hans egna rum... låter kanske lite elakt att skicka in ungen i klädkammaren.. men de e faktiskt riktigt ventilation där så de blir nog tok bra!! Får väl se hur de blir me alla saker som står där... vart jag ska göra av allt de... :S äh, de löser på nå sätt.... får börja så här nu och se hur de blir.. fungerar de inte alls så får jag väl helt enkelt byta lägenhet då.. blev ju först i kö på en trea igår... måste fundera seriöst hur jag ska göra...
Dennis har just slutat så han e på väg hit och ska självklart hjälpa en stackars mej i nöd :P  Så blir de Makaronilåda till middag :)

Nee.. ska se om Mr. Snor och dreggel  (hampuz) vill ha lite mellis eller om han tänker vänta me å äta till middagen e klar...

Hampuz.- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

fan så jag saknar dina kramar

2008-09-30 @ 16:18:46
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

Fan va inte avundsjuk jag blev på dig nu :p Men jag kan gärna busa o gosa mä Hampuz när han är på bra humör, de resterande får du ta hand om, mohaha! (sorry att jag ha lite skadeglädje) :p :) Hoppas han är på bättre humör idag :)

2008-10-01 @ 12:13:00
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: nx

Du menar bloggdesign? Med mycket fritid och ännu mera tålamod. Eller en snäll kompis som gör allt åt en.

2008-10-03 @ 12:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0