så...

... jävla underbart!! Ja men visst är de?! vaknar 05.40, Hampuz e vaken... välling å torr blöja brukar va lösningen... han brukar somna om på en gång... OBS! Brukar!!!!! Inte idag... ne, istället skriker man så att väggarna håller på rasar och dom döda förmodligen väckts till liv... och då menar jag inte bara dom döda i de närmaste byarna utan mest troligt dom på andra sidan jordklotet oxå... ja, visst e de väl underbart??!! Jag vet, själv- valt... men ibland måste man få gnälla lite... Han e ju så otroligt go å charmig annars men ibland vill man bara.. ja jag vet inte.. ha riktigt isolerade väggar så man kan sitta i soffan och inte höra någonting?? ja, kanske de.. Å så e han förkyld oxå, så där sket sej ju den dagis inskolningen!! Jävla typiskt!! Får väl se hur de  löser sej nästa vecka då....

Ne, nu ska iaf jag lägga mej på soffan och vila, får väl se va världens suraste hade tänkt göra...

hur som helst så e han ju:

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

hehe vet hur det kan vara..men du sköter din finfint tycker jag :D

2008-09-29 @ 12:54:43
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0