Jaha...

Ja, då passar jag på och snabbskriver lite medan lilleman sover =)

Igår började inskolningen på dagis! Inge problem de där inte!! Har varit där idag oxå.. när vi skulle gå så ville han tydligen helst ha stannat kvar... men men, de hade vi inte tid me.. hade tydligen fått klipptid... så nu har han varit hos frissan för första gången oxå å klippt håret =)

Har suttit och bråkat lite me datorn nu, men lyckats lagt ihop lite bilder till en å samma bild... (sk. kollage:P ) Sen att de inte blev så många bilder de har me min (kommer inte på ordet jag ska skriva här, så de får heta att det har med min ork att göra) men några bilder blev de iaf =)

Vi hade det jätte bra på Kos! Sol och varmt varje dag!! Badade och mådde gott, precis som man ska göra på en semester =) En dag va vi till Turkiet och handlade lite =) Mycke fina kläder!!

Å i måndags va jag då iväg å tatuerade mej... äntligen är väntan över!! Även att jag lyckades lägga in en bild på den oxå i mitt mina kollage =) Inte bästa bilden kanske, men den får duga tillsvidare!!!



 Skriver väl mer när jag har tid å lust...

Puss å Hej!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

läcker tatuering...fast hela du är ju det :P

2008-09-24 @ 18:12:38
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

JOHANNA! Bella vill se flera bilder! ;) O höra mera om Kos :D

2008-09-24 @ 22:28:59
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0