jäääsp!!!

Ja, en halvtimme sen jag kom hem... jobbade 19-04-30... sen raka spåret till Näverede och hämta Hampuz efter som Dennis börja jaga nu på morgonen...
Gick grymt bra å jobba i natt! å kul va de oxå! Alltid kul å jobba när de e roligt folk!! Å sen att veta att de va sista helgnatten på ett tag gjorde ju att man va ännu mer peppad på att natten skulle rulla på och klockan bli halv fem =) Nu kommer jag va ledig t.om den 3:e oktober, men får se om jag hoppar in nån eftermiddag eller nå sånt ändå... ska ju börja me att åka till Kos på fredag och sen är de inskolning på dagis... ska bli spännande!!

Är fruktansvärt trött nu, å dessutom tror jag att Hampuz somnade så de blir inte mer skrivet från mej just nu  utan sängen kändes som ett bättre alternativ!!

Puss å go natt (morgon) vet knappt va de e för dag... vet att jag vakna lördag 6:e september kl 13... och har varit vaken sen dess.... :S inte undra på att man behöver tändstickor för att hålla ögonen öppna!!

Btw, Peter, va kul å surra me dej lite igår natt! slänger iväg ett sms nån dag =) Takida-tankar-drömma! Broken...

Martin, puss på dej!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

du var riktigt duktig igår!

2008-09-07 @ 15:37:32
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha, de ha du damn rätt i!

Fan din lilla parvel, ta o åka utomlands hips vips, blir AVUNDSJUK! :)

2008-09-08 @ 06:22:12
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0