8 dagar kvar =)

jajjemen, nu e de 8 dagar kvar tills vi åker =) eller ja, 7 dagar tills vi lämnar krokom, östersund- jämtland... Ska bli sååå härligt att komma till solen och värmen ett tag och komma ifrån den normala vardagen några dagar! Kommer dock sakna Martin... Men blir ju långledig från jobbet nu.. ska bara jobba natt fredag å lördag och sen blir jag borta till den 3:e Oktober, så får man väl se då när jag får nästa pass efter att föräldraledigheten är över... lär ju va natten den 4:e oktober eller nå sånt... skulle inte bli förvånad!!

Va in till stan igår å började hadla saker som jag måste ha till resan... fick väl tag på de mesta... men blev en liten sväng idag oxå... så nu tror jag att jag har de mesta... lite saker kvar men de ska jag fixa på tisdag efter jag varit in å kollat på tattueringen!! Känns som veckan som kommer e ganska fullspäckad... torsdag 11 september klockan 17.22 går tåget =) å då ska jag helst ha hunnit me allt jag ska göra... inkl. packat och lyckats få me både mej å Hampuz till stationen för att följa me tåget =) Blir intressant, får väl se hur mycke som blir kvar hemma :S

haha, nu har Idol börjat igen! Fan va grett!! Så jävla roligt att se när nötter kliver in å tror dom e stjärnor å de visar sej att dom e sämre än vad jag e på att sjunga å de vill inte säga lite!!! Ne, vissa e då inte rädd för att skämma ut sej inför typ iaf halva svenska folket!! Men men, vad vore Idol utan dessa stolpskott?!

Igår va Martin här!! Myyyys!!! Blev en riktigt tidig kväll, å Hampuz vaknade inte en enda gång under natten!! Fast klockan 7 när Martin skulle kliva upp då vaknade Hampuz oxå.. fick en torr blöja, åt välling å somnade om... jag somnade oxå om och sov till 11.05 :O Helt otroligt!!! Men skönt att sova ut!! Länge sen sist...

Nee... tror faktiskt att jag ska gå å lägga mej nu... måste passa på att sova när Hampuz sover... å de blir väl antagligen tidig morgon imorgon å så jobbar jag 19.30-03.30... så några timmars sömn skulle inte skada!

På ett sätt så längtar jag tills imorgon när jag ska jobba för då får jag garanterat träffa Martin (om jag inte lyckas åka in tidigare) å sen får jag ha honom i närheten på ett eller annat sätt enda tills på tisdag!!! Dock blir de arbete fredag å lördag.. men bättre än inte alls =)

Gääääsp!!! dax å avsluta... men fan va le jag blir på min dator å telefon.. dom vill verkligen inte samarbeta... undra just när jag ska få över bilderna från telefonen till datorn... aldrig??!! Gaaah!! Blir så irriterad!!!

Martin- Kärleken

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Du betyder verkligen massa för mig Johanna min Älskling!

2008-09-07 @ 06:24:15
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0