yeeeeey!!!!

Äntligen!! Å då menar jag verkligen äntligen!! Idag när jag åkte för att jobba kände jag att jag var tokpeppad på att fixa till i klädkammaren så de skulle bli Hampuz rum... Tänkte i mitt stilla sinne att de va ju som typiskt att man ska iväg å jobba nu då.. Energin kommer vara borta när jag kommer hem... Men icke!! Nu är de gjort! Hampuz har ett eget rum! Blev faktiskt riktigt bra!!  Har även varit och hämtat lill-tv:n hos mamma, så nu blir de sängen å tv på kvällen så kan jag somna bäst jag vill och inte behöva vakna någon timme senare och släpa mej till sängen för att sen inte kunna somna om...

Har till å me lyckas tvätta i eftermiddag/kväll... tråkigt, men sånt som måste göras ibland.. lite för ofta enligt mej.. men men... Så nu väntar jag bara på att de sista ska bli torrt, sen blir de duscha och sen glo på tv i sängen :P  aaa.. just ja... måste ju renbädda innan oxå.. hmm.. aja, de går fort även de bara man börjar... men är lite för lätt att fastna i soffan och dra ut på de allt för länge.. 

Imorgon... Ledig!! Skönt ska de bli! Å spännande.. ska åka å kika... kul kul :) Hoppas de e snyggt å passande!!

Ne, tack för den här gången!
 
Btw, PartyLite, PartyLite! Kanske just du vill ha en visning?! Bjuda hem alla vänner och familj, titta på fina saker, lukta på goa dofter och sen dessutom få saker gratis! aah.. låter inte så dumt va??    *Finfina julklappar* :P


Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Hoppas du kan på löööööörrrdddaaag :D

2008-10-22 @ 00:53:29
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0