sovmorgon =)

jajjemen, idag blev de sovmorgon!! Börjar inte förrän 11.15:O

Jobbat sen i tisdags nu... idag blir sista dagen sen blir de ledigt några dagar =) Undra va man ska hitta på då då?? Bara va hemma å njuta av ledigheten kanske?? Fast de blir nog inte så lugnt, Hampuz kommer ju va hemma, så då blir de full rulle..

Nu har jag så gott som bestämt mej att jag ska bli me å ha skoj på lördag! Man blir inte på bättre humör av att bara sitta hemma! Hoppas att Malin tar å följer me oxå! Då blir de party på elitnivå igen! Inget stoppar oss nu!! :P

Längtar tills imorgon! Kanske får man beskedet man bara väntar på då... hoppas hoppas!! Allt kommer bli så bra då!! Blir de positivt besked finns de inget som hindrar!!! Har gjort upp lite preliminära planer.. så ska väl prata me chefen idag..

Ont i ryggen å nacken idag... eller de har jag väl alla dagar, men värre nu... Hoppas jag inte behöver krypa på golvet nå idag eller stå me armarna uppåt för länge... aja, lär ju märkas...

Nee... undra just om man ska ta å leta sej nån frukost... eller om jag ska skita i de idag oxå som alla andra mornar... Sen packa ihop mej å så småningom åka in å jobba några timmar... slutar ju tidigt, 15.00 idag =) men sen har jag ett möte klockan 16, ska gå igenom de jag gjort i boken jag fått... svara på frågor å grejsa på... de blir säkert bra =)

Ne, nu e de tack å hej för den här gången!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Va ska du hitta på för tok på lördag? :)

2008-10-23 @ 13:18:42
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Martin

Vi är antiningen hos dig eller hos mig på lördag..ska försöka fråga imorgon ;)

2008-10-23 @ 23:07:32
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Mailo

Nog fan blev det skoj! Kanske lite kort för min del, men det resulterade ju i något nytt super fint i mitt liv.. Du vet nog vad jag menar ;) hihi..

2008-11-07 @ 23:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0