nu så!!

God morgon =)
Nu ska jag försöka printa ner lite om va som ha hänt den senaste veckan!!
Förra veckan va väl ganska lugn... På onsdagen fortsatte inskolningen på dagis.. och det har gått jätte bra! Han har varit så duktig!! Enda problemet är att han inte äter så bra när han e där.. men men, kommer väl de oxå så småningom...

Fredagen... sista dagen på min ledighet.. :S Hampuz va på dagis till två... Hämtade honom och åkte till stan... Mötte upp Dennis och sen gick vi på stan.. Fick mej ett par nya skor!! :O Skit snygga!!!
 Inte illa va??!! :P

Ja, de blev en hel eftermiddag på stan.. och sen blev de faktiskt så att vi hamnade på Eastern Palace och åt middag oxå.. mumms!!

Lördag morgon.. började jobba igen... kändes ju lite förvirrande att komma tillbaka efter nästan en hel månads ledighet!! Men de funkade de oxå! Sen på kvällen så blev de lite alkoholförtäring.... Åkte till Frösön till Martin och satt där och läskade upp oss lite.. va jag, Martin, Madde, Anders Eklund å en kompis till honom.. Vi sjöng massa singstar som vanligt å hade riktigt jäkla skoj!! Sen bar de av in till stan och krogen.. Va grymt länge sen jag va på krogen och de va riktigt skoj även de! Sen som om inte de va nog så va ju faktiskt Peter i stan oxå, å lyckades även träffa honom!!  Skit skoj å träffa honom! Va ju som ett tag sen sist...
Blev inte allt för sent.. tror jag iaf.. Leffen skjutsa hem mej!! Tusen tack för de!!! Å sen va de jobba på söndag igen... ooo va roligt :S Äh, gick bra de oxå, va ju ett väldigt kort pass! 11-15 :)

Så en ny vecka.. Hampuz skulle va på dagis själv för första gången.. eller själv på så sätt att jag va å jobba... andra dagar har jag ju fått åkt hem och vänta på att få hämta honom igen.. Men nu fanns jag inte hemma längre och kunde vara där på två minuter om de va något... gick bra de oxå! Han trivs som fisken i vattnet på dagis... iaf som de verkar!
Har varit dagis hela veckan.. vart lite längre än tänkt i tisdags för de blev jobb för mej även då... igår och idag är de "inskolning" fast han egentligen är färdiginskolad nu... Så igår hade jag städdag.... tråkigt men väldigt välbehövligt!! Såg ut som ett gigantiskt bombnedslag här hemma!!! Men nu e de riktigt snyggt :)

Undra just va man ska hitta på idag då?? Ska nog lägga mej på soffan och slöa... ska ju inte hämta Hampuz förrän 14... en hel slappdag :P

Ja just! Även att jag fått en ny telefon oxå! :O Lite glad jag blev då då!! Miljarders tack för den!!!


 Rätt läcker va?! :P

Ja, nu har jag första PartyLite-visningen bokad. 8:e November, då smäller de igen!! :)

Ne, nu e de soffdax... Skrivkramp ;P

Hampuz- The One And Only- Älskar


Kommentarer
Postat av: Grethe

Vad e det för lyx att få en massa saker..=) Kul att det går bra för hampuz på dagis.

2008-10-09 @ 15:28:15
URL: http://garbo12.blogg.se/
Postat av: Bella

haha, tur att du kompleterar mig :D



Vem är de som far o ger dig skor o telefon? :O ;)

Imöra ska jag ti Östersund mä Jossan o Sussa, jobbaru? :) Gonatt

2008-10-09 @ 22:10:22
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0