jajaja...

.. får väl skriva jag oxå då:P Men vet inte va jag ska skriva...

jobba jobba jobba... ja de e väl va som hänt... mycket spännande... eller kanske inte.. Eller jo, va lite kul idag faktiskt, första gången jag börjat så där jätte tidigt och de kommit varor... nytt å nyttigt å lära sej =) Va riktigt kul å jobba idag!! Gick riktigt bra!

Nee.. e så sjukt trött.. vet inte vad jag ska skriva å så blir jag bara sur för att jag trycker på fel bokstäver så de blir konstigt...

På måndag ska man iaf åka å kika lite =) de ska bli spännande!!!

Bella, du e inte ledig nästa helg oxå va??

frukt frukt frukt :P


Ne, ska kolla klart på "stjärnor på is".. duscha å sen blir de tusan sängen.. ska jobba imorgon oxå.. fast kanske blir en liten sovmorgon ändå =) trodde jag börja 9 men upptäckte jag börja inte förrän 11 :O   wihooo!!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Utgång lördag hoppas jag?!!!

2008-10-19 @ 17:12:23
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0