vill bort!!

ja, ni vill jag bara bort härifrån, slippa skiten som finns här!! Tack å lov är det bara en månad kvar. ska verkligen göra allt för orka med den helvetiska månad som är kvar. Vill helst bara lägga mej ner å sova sova sova och inte kliva upp förrän jag mår bättre och orkar engagera mej i vardagen... Mår skit.. ont i hela kroppen, trött och vill verkligen inte kliva upp över huvudtaget! Vill absolut inte kliva upp och veta att jag ska jobba senare på dagen.. Ångest.. inte bra.. men de lär väl bara va å härda ut.. sen faller man ner i ett stort svart hål och få hålla på hur länge som helst för att ta sej upp igen...
Deprimerande.... Sen att Hampuz aldrig får vara på dagis för att han e sjuk eller har någon form av ögoninflammation gör inte saken  bättre... känns inte som man blir tagen på allvar när man ringer och säger " hej, jag kan inte jobba idag, Hampuz får inte va på dagis" Känns som den på andra sidan luren tänker " va bra att du har något å skylla på så du inte behöver jobba" Men så är det inte!! Visst, jag vill inte jobba nu, jag vill bara gräva ner mej och komma fram när allt känns bättre och lättare men jag skyller absolut inte på Hampuz!!! Hade mer än gärna fått ha honom på dagis varje dag, man ser verkligen hur glad han blir av att vara där! Han blir ordentligt aktiverad på dagarna för även om man önskar att man orkade sitta på golvet och leka med honom hela dagarna så gör man inte de. Jag orkar bara inte!!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Hej babe!

Fan va trist att du ha hamna i en svacka.. Tipsena jag har när jag känner att man är på väg att sugas ner är..

1. Ut o tomköra bil, rensar tankarna bra nog

2. Lysnna på svinhög musik o sjunga mä

3. Titta på någon film så man kommer bort från vardagen o får engagera sig i någon annans fantasivärld..

4. Ringa vänner o tomsurra.. De va skit längesen jag gjorde de, men de är ju något riktigt tjejigt över de.. så de funkar säkert..

Hoppas nåt av de här hjälper :)



Du är min vän o jag älskar dig! Låter ju lite fjäskigt, men vartenda ord är sant :)

Kramar

2008-11-27 @ 16:51:03
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Martin

Vilken underabar kväll! Jag kommer alltid att minnas och älska dig på många sätt! ler

Du är den bästa jag känner och dina kramar och pussar är de bästa jag vet ler

Gud vad jag kommer sakna dig!!!!! Längtar tills nästa gång vi ses! Massa pussar och kramar på dig!!!

2008-11-28 @ 01:33:01
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Mailo

Men fyyy fan! =( Låter ju inte alls bra vännen.. Säg till om man kan göra något för dig, så fixar jag det bara jag kan, ska göra mitt bästa =) Kramar i tusen!

2008-11-28 @ 10:10:54
Postat av: Martin

Drar hit med ett till inlägg :P

det är riktigt skoj att jobba natt med dig, ett otroligt bra team!!! :D

2008-11-29 @ 05:03:51
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Tina

din stackare! hoppas de blir bättre snart!!

2008-11-30 @ 15:41:53
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0