Toppen morgon... eller??

Ja, började ju med att jag fick kliva upp tidigt som tusan... 7 :O  alldeles för tidigt för mej... skulle gärna han bossat ner mej under täcket några timmar till... känner dessutom att min nacke inte alls vill va kompis med mej idag.. ne, någon form av irritersam nackspärr :S Lyckas iaf ta mej ut till bilen, starta upp den och sen åka till Krokoms Mek för att skjutsa hem Dennis när han väl halkat sej dit med sin bil... (dom skulle lägga om till vinterdäcken) Skjutsade hem honom igen och sen började min trevliga lugna resa in mot stan... Ringde upp Dennis för å ha nå sällskap... och sen, när jag kommit in vid mitträcket mot östersund så skuttar bilen till... jag säger . "åh, va roligt, nu får jag soppatorsk" ja, ett skutt till och 600 meter kvar till p-fickan... har iaf lite fart och ångor kvar och lyckas ta mej in på p-fickan.. men de va dock allt de... Å hur f**n ska jag nu ta mej till jobbet?? jag börjar ju om 30 minuter och står här mitt efter E14 och har ingen jätte lust att gå... Ja... skickade iaf iväg ett sms till Putte.. han ringde någon minut senare.. på väg från dvärsätt.. moat Norge, via ÖSTERSUND!! Tjohoo!! Min räddning... "snälla, sväng in på stora p-fickan längs me mitträcke och hämta upp mej, jag har soppatorsk" Ja, jag kom iaf i tid till jobbet =)

Dagen har trots den otroligt lyckade starten varit helt ok!! Å De sista jag gjorde innan jag gick hem va å ta på mej ett extra pass imorgon 16-22... behövs ju..men hade ju vare lite bra att va hemma å fixa?? eller?! Ne, nu blir de jobba.. ska först in och finputsa tattoo imorgon bitti.. inte för att jag ser något som behöver fyllas på eller fyllas i,men hon som gjorde den tyckte tydligen de.. så lite mer plåga blir de imorgon... :S

Nu blir det soffan och försöka hitta nå bra sätt att ligga/sitta på med min onda nacke... blir så irriterad över att den gör ont... ska de någonsin bli bättre??!! ska verkligen försöka ta tag i de här och se om jag kan få komma till en bra läkare... som faktiskt gör något och kanske har en lösning på mina problem.. iaf mina nack/rygg problem...

Nu är de nära!!!
Bella, e du redo på lördag eller har du andra planer??


Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Grethe

Jaha det var din bil som stod där igår....såg den när jag for till stan!gick det bra att få hem den?

2008-11-19 @ 08:16:01
Postat av: Johanna

Ja, Grethe, de va min bil de... jo, Dennis kom och hämta mej på jobbet så tanka vi dunk och sen va de bara å spurta till macken =) Men satan så le jag blev på morgon!!!

2008-11-19 @ 08:20:44
URL: http://mizzzme.blogg.se/
Postat av: Martin

bra där ;)

2008-11-20 @ 15:46:23
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0