men va underbart!!!

Eller så inte.. går inge bra för mitt lag inte!! efter mycke om och men så lyckades jag få igång bilen förut idag... stannade bara en liten stund senare för att invänta malin.. sen tog de ju ett bra tag till innan bilen ville som jag ville.. nåväl, lite kallstartsproblem har väl ingen dött av?! Lyckas börja rulla å då är det någon som pekar ner mot däcket på högersida...jag och Malin kollar på varandra och jag säger :- inte kan jag väl ha punka?! fortsätter rulla och ser att malin ser ut att sitta på backen och jag i luften:s Svängen in på närmsta ställe, kliver ur och ser att däcket är platt!! Men åååå så bra de går!!! å inte nog me de så blev ju Dennis vinterdäck stulna för en vecka sen eller så.. men men, lite otur ska man väl ha oxå.. eller??

från de onda till de goda!

Imorgon åker vi till Funäsdalen!! Ljusvisning där! Å de kommer vara visning både fredag och lördag!!! Finfint de!!! Sen får jag ju hoppas på att de blir lite försjäljning på hemmaplan oxå! Skulle verkligen behövas nu!! Undra just om man skulle försöka fixa sej en egen visning i mitt eget hem?! jo, kanske de... hmm.. något att fundera på där!

Nee... nu har jag inte tid me de här längre... måste ta rätt på all tvätt som jag hämtat in och som bara ligger i stora högar i sovrummet... å packa inför imorgon.. å dessutom som att inte de vore nog så måste jag rensa hyllorna från Partylite saker, för dom ska ju oxå me, så folket får se att prylarna är ännu finare i verkligheten :P

Btw, va ute å gick me Malin idag! Härligt som tusan va de!! Gick runt hissmofors och snacka skit å skratta... Nipa blev nog nästintill galen på vårat skitsnack :P

Ha de bra alla underbara människor som förgyller mina dagar! Ni vet vilka ni är!!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Mailo

Det blödde ur hennes öron när vi kom hem.. =)Vi måste till brevlådan fler gånger.. =P

2008-11-06 @ 22:26:43
Postat av: Bella

HAHAHA! Fy fan o få punka :p Vem fick agera formel 1 depå? :p

2008-11-07 @ 08:38:56
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0