måste ju testa jag me då :P

Nu verkar de ju inte vilja fungera att kopiera och klistra in, så jag får väl skriva allt själv då :S   De här va något jag hittade på Bellas blogg, så testar väl jag me... kan ju va skoj :P

1. Ta fram din mobil.
2. Bläddra igenom din inkorg.
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et.
4. Gör likadant på varje fråga. 


1. Vad skulle du säga om din pojkvän var otrogen mot dig?
Fint de :)

2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Trevligt :)

3. Vad är de första du säger när en kompis blir påkörd av en buss?
Vilket drag de var på afterski igår :D

4. Vilket sms blev du mest berörd av?
Haha va inge :P

5. Vad säger din mamma innan du går och lägger dig?
Ok.

6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?
Haha haha bra du tränar lite :P

7. Vilka ord skulle du säga till Gud om du trodde på honom?
Jag kan tydligen inte skicka från min tele.

8. Vad vill du höra mest av allt?
Jo de gör ju kanske de :S

9. Vad skulle du säga om du fick MVG i allt?
Isabelle Elfvendahl,  Ånge :P

10. Din romantiska replik?
Nehe jag flyttar snart jag med ;)

11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Haha ja det lär ju bli lyckat :P


Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Haha, jag digga 3:an!

Fast 9:an va grym den också :D

2008-11-10 @ 19:08:42
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Martin

haha snygga trea :P

2008-11-10 @ 19:19:49
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

Sv: Jag hitta den på den därsidan du tipsa om :)

Haha, visst ärbilen snyggve? Värsta repan runt heeela bilen.. men men, som de känns nu så är de ett projket o en sladdbil vi ska ha i vinter ;)

Va de nå snö i funäsdå?:D

2008-11-11 @ 08:25:20
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0