lördag

.. ja, å tidigt som tusan e de oxå.. ingen sovmorgon idag inte! Fast fick sova lite längre än va som va tänkt från början iaf... skulle egentligen börja jobba 7.45, men lyckades byta bort de passet så jag börjar 11.30 istället. mycket bättre då jag ska åka till trångsviken och lämna Hampuz hos pappa... blev dock ett längre arbetspass än planerat då istället... ska jobba till 18 istället för 16.. men men, va gör väl de?!

Igår va oxå en helt sinnessjuk dag på jobbet... fattar inte vars allt folk kommer ifrån!! mycke å göra hela tiden.. men tiden känns ju gå fortare då iaf, å de e ju inte negativt =)

blir en väldigt lugn helg nu med jobb både idag å imorgon.. eller ja, fritiden blir lugn, men de lär de ju knappast va på jobbet...  nästan så jag saknar nätterna.. visst, va mycke då oxå men inte miljarders happy meal med fjorton mijloner olika saker i och "utan de" " extra de" "endast de" å bla bla bla... ja, ni som jobbar där vet ju exakt hur de e!!

Får väl se hur de blir ikväll när man kommer hem då.. känns som de kan bli rätt sent.. sluta 18, sen åka till trågsviken och hämta Hampuz igen och sen hem... aja, sånt man får leva me ibland...

nee.. ska väl ta å gå å leta fram nå kläder till lillskrutt... se va vi ska fördriva tiden me innan vi ska åka och sen är de väl bara gå ut och hoppas på att bilen startar nu när de inte varit så hemskans många plusgrader ute....  :S usch va jag hatar snö å kallt...

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0