jajjemen!!

Blev en lyckad kväll igår!! Efter mycke om och men så lyckades Martin få tag på Victoria och Elsson, så då tog vi och letade oss bort till dom och förläska lite... runt halv tolv så börja vi dra oss bort mot GIII.. sjukt mycke folk där.. stod i kö ett tag och sen va vi inne! Fullt ös där!! Skit skoj va de,  å sjukt varmt.. för mycke folk på för litet utrymme eller nå sånt... men kul ändå :) När de verkligen blev för varmt så kila jag ut i "friska" luften me Leif å snacka skit :P

Efter GIII blev de ju självklart donken då.... och efter en smaklig nattmåltid så började promenaden mot Frösön.. gruvade mej väldigt mycke innan vi skulle gå men när vi väl börja knata på så var de hur skönt som helst! Kändes som jag hade kunna gått i flera timmar!! :O
Va ju som tänkt att man skulle sova när vi kom till Frösön, men så blev de icke! Ne, istället blev de massa jävla tokprat hela natten! "Martin, Martin, jag hitta hålet!! :P" Somnade väl runt 6 i morse...vakna me ett ryck och trodde jag hade försovit mej.. fast hade tydligen bara sovit i ungefär 1,5 timme då.. försökte vakna till liv och pallra mej upp för en uppfriskande morgonpromenad in till stan... började 9.. Martin va snäll nog att gå me mej in till stan så jag slapp gå själv =) *tack tack*
Bitar av dagen kändes gå jätte fort idag.. men sista timmen var nog den segaste jag någonsin varit med om i hela mitt liv!! Å de e ganska många timmar jag varit med om :O 
Efter mycke om och men så slog klockan 15.00 och arbetsdagen var slut :) Åkte på Willy:s och handla lite.. sen hem... å nu sitter jag här... ska strax slänga mej i duschen och sen bossa ner mej i soffan eller kanske sängen till å me =)
 
Mår inge bra.. fick sjukt ont i magen tidigare idag och de e kvar... svider i magen och känns som om tarmarna knyterknutar på sej och försöker springa iväg.. ne, de e inte så härligt vill jag lova... Så nu har jag nyss ringt och sjukanmält mej inför morgondagen och ska då istället för att jobba försöka få en tid hos läkaren å se om dom kan komma på va de e för fel... om de e min "älskade" magkatarr som har kommit tillbaka igen eller om de bara e mjölkallergin som spelar mej ett gigantiskt spratt och bryter ut på fel sätt... ja, får väl se imorgon va som sägs..

nu e de dax för de ovanskrivna... tack alla för en skoj kväll igår!!! leif, vi får ta filmkvällen en annan kväll, e förbannat trött!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Riktigt trevligt var det inatt, en jäkla massa toksamtal :P :D Riktigt underbart trevligt var det!!!

2008-11-02 @ 19:36:14
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Martin

Vi har alltid så sjukt skoj tillsammans!!! :D

2008-11-03 @ 11:11:59
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

Fick du någon klarhet mä magen?

2008-11-04 @ 16:40:39
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Bella

Du får ta o göra den där fråge sms grejen som fanns på min sida.. den va ju humoristisk! :D

2008-11-05 @ 18:13:00
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Martin

Tiden med dig...mmm aaa...vad säger man..men ja så rolig och mysig den varit! Hoppas det inte dröjer allt för länge tills vi syns igen och iaf kan umgås en hel dag/kväll :)

Massa pussar å kramar din älskade vän Martin

2008-11-30 @ 06:03:05
URL: http://drymartini86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0