ja men visst!!

Kan börja me, Tack för fina kommentarer mina underbara vänner!!

Hänt på sistone?? nja, inte så mycke.. tömt lägenheten helt och nästan städat klart... så nu bor man i en koja i skogen tills efter jul..

Har jobbat natt i helgen! Kul att va tillbaka på nattpassen tycker jag, tycker nog faktiskt det är roligare att jobba nätterna än dagarna på helgerna!! Ja, jag vet lite konstig är jag nog =) Men de bjur jag på!!

Gick tokbra å jobba både fredag och lördag... skojigt folk som jobbade och toppenhumör!! Dock va de nog tydligen bara vi som jobba som tog allt me en nypa salt och hade kul ändå än hur mycke de jävlades i lördags... folket/gästerna/dom onyktra dom va tusan arga på allt och alla tror jag... ja, jag vet inte hur många gånger vi hade polisen på besök utanför och även inne i resturangen nån gång om jag inte minns helt fel... å sen våra stackar väktare fick springa som nå tokar hela kvällen!!! Men de va kul ändå, fast de va så mycke stök! Va hemma tyo 05.15 i morse och somnade runt 06... ja vakna upp vid 12 snåret och gick igenom alla kartongerna som stod och skrek efter mej... när väl de va gjort hade jag fått mej ett par riktiga fynd :) Hittade igen mina vinterskor som jag dessutom helt hade glömt bort att dom fanns :S Hittade även igen min vinterjacka! Så då va jag laddad att ge mej ut till bilen och brumma iväg för att börja jobba 15.30

Ja, jag skrev att jag var redo... men nu hörde de till saken att de har snöat så förbannat mycke i natt så jag tog mej inte från gården!! Ne, fastnade var 5:e meter ungefär... efter väääldigt mycke om och men så lyckades vi få ner bilen på gården igen och Dennis tog sin bil och skulle försöka.. ja, han kom upp på första försöket... körde några gånger fram å tillbaka för att trampa till en riktigt fin väg till min bil och sen va de "vita farans" tur igen... ja, nästan hela vägen upp, men inte över knixen... han backade bak och försökte igen.. å se där, bilen kom upp på vägen :O lite drygt 1, 5 timmar tog det och jag blev alltså 1,5 timme sen till jobbet... bra jobbat Johanna!!! Å tro inte de där va slutet på min underbara bil resa! För när jag har åkt ca 3-4 km så ligger det ett träd över vägen!!! :O:O ja, de va ju bara å bromsa och hoppas på de bästa... fick ner farten och fick köra igenom toppen på trädet... ja, sen va vägen som den skulle... trevlig söndag....

Kaos på jobbet, hur mycke folk som helst.. inte alls beredd på att det skulle va nå folk, de e ju SÖNDAG!!  Söndag= segdag.. men ICKE!!! Aja, vilket fall som helst så tog jag mej in, jag har jobbat (17-20) och sen skjutsat Martin till tåget... för nu lämnar han Östersund för att parkera sej i Göteborg! Lycka till vännen, kommer sakna dej!!!

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen sova... trött som en gris!!!

Du e inte så bra på de här "ringer strax, ringer nu" ;P Inte så länge kvar tills du kommer hem nu, då ska jag kasta snöbollar på de ;P hahaha!!!

Hampuz- The One And Only- Älskar


Kommentarer
Postat av: Tina

vilken helvetisk dag :P

2008-12-01 @ 11:02:57
URL: http://tiiiiinaa.blogg.se/
Postat av: Bella

Haha, ja, toppen på isberget eller vad säger man? Jo, jag vet hur de är o sitta fast på en parkering i djupsnö iaf.. jag tog mig inte framåt, men bakåt, haha! Längtar ni till flytten? :)

2008-12-01 @ 12:31:22
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Martin

Ja men lita på att jag kommer sakna dig också!!! Blir glad när du ringer iaf :)

Sen finns det absolut boende här om du ska ner nått framöver ;)

Många kramar

2008-12-01 @ 23:20:26
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Bella

Hur är de mä snöfronten hos er? Här vräker de ner! Va ute o sladda opel igår o önskade att du va mä :)

2008-12-03 @ 12:36:55
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag garva som fan när jag fick de där smset av dig, tyckte de skulle passabra på bloggen så andra får smajla lite ;)

2008-12-05 @ 15:51:55
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0