funäsdalen =)

jajjemen, i helgen va de alltså funäsdalen som gällde! Skoj å komma dit igen, va ju som ett år sen sist... Ljusparty blev de oxå.. kunde gått bättre, men man ska inte klaga!! Bättre än de gått förut där iaf =)
Vi har väl inte gjort så mycket egentligen, mest bara tagit det lugnt.. Tog en värsting promenad i lördags.. tyckte jag och sandra iaf, vi tyckte vi gått huuuur långt som helst, men de visa sej bara vara 3,5km :S men men alltid något :P

Idag har jag och Malin varit ute å gått, härligt å trevligt =) Sen åkte jag som hastigast in till stan och lämna in sjukintyget till jobbet... å sen hem igen.. även där hade jag sällskapsdamen Malin med mej å självklart lillskrutten Hampuz :)

Har just ätit och ska väl ta å slappa en stund på soffan innan kvällsallvaret börjar.. dvs. natta Hampen-Pampen..

Jobbigt, kämpigt.. men men, överlever väl! Ska åka iväg en sväng på onsdag, hoppas de resulterar i ett litet framsteg!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Mailo

Det kommer säkert resultera i ett stort framsteg! Medans så hittar ja å hampen på bus =P

2008-11-11 @ 18:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0