Helgen...

Jaa..  Nu är ännu en helg över.. Jobbat, jobbat å jobbat lite till.. Men va gör väl de när man jobbar me roligt folk!?

Va så trött i lördags när jag jobbade, men självklart, när de va dax att åka hem så piggna man till å va inte alls på humör för att ligga på soffan å avlida... Ne, blev lite öl å cider istället och in till stan... Va först hos några arbetskollegor.. sen kila vi ner på O´learys som för övrigt va fullständigt dött, men va gör väl de då? Kul kan man ha ändå :P

Efter O´learys blev de spana-dax :P Ja lite fick man spana iaf! Fan va fin du e!!

Igår- Söndag.. jobba 15-21... Äntligen, de jag längtat efter varje dag/kväll när jag slutat!! mmm!!! Så go som du e, kan man verkligen va de??! Längtar otroligt mycke till nästa gång vi kan träffas å kramas!!

Är för övrigt på riktigt toppen humör trots de ohyggligt tråkiga vädret! Varför ska de alltid va dåligt väder när jag e ledig för?? :S Fick ju några grymt goa sms i natt, blir så varm i hela kroppen när man vaknar och de första man får göra är läsa så rent av gulliga sms!! Puss på dej!!

Ne, nu ska jag ta å gå och väcka min lillkille som ligger å sover.. bäst han kliver upp nu annars blir det väl uppe hela natten :S 


                                                                                

                                                                               Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Trevlig prick :P

Vad söt du är! Blir så glad :D

2008-07-01 @ 00:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0