världens gulligaste...

..unge.. Ja, nu e Hampuz verkligen världens gulligaste unge!! Här sitter jag vid datorn och sätter igång lite musik, han lyser upp i hela ansiktet och börjar digga :) Sen springer han fram å tillbaka längs efter soffan och bara skrattar å busar!! Så otroligt söt man kan va!! Fast de va ju igår när jag försökte skriva och publicera de här men de fungerade inte så bra... :/

Va in till stan igår va å handlade lite... å så självklart va jag tvungen att åka förbi Martin för att få kramas å pussas lite :)  Men va fan, han kommer ju tillbaka! Då blir de massa kramar och pussar ofta!!!

Saknar honom redan!!  hur bra e de på en färgskala??! ganska beige skulle jag tro... :/  Dom närmaste två veckorna kommer kännas som en hel evighet!! Längtar redan tills de att du kommer hem!!! Tycker om dej jätte mycke!! Du e så otroligt go å fin på alla sätt och vis!!  Massor me pussar till dej!!!



Nu är jag irriterad på de här, hur många gånger ska jag behöva skriva om allt innan de funkar att "publicera" och inte bara kommer till "denna sida kan inte visas" gaaaah!!!







Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: sandra

GUD vad söt han är! =)

2008-07-08 @ 01:17:06
URL: http://sandralx.blogg.se/
Postat av: Bella

Vikken goskit! :D

2008-07-08 @ 16:26:26
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0