tragiskt...

..ja så kan man sammanfatta de hela... hade EN önskan.. men icke! Inte för att jag trodde att den skulle uppfyllas men ändå... blir säkert bättre imorgon :) Tomorrow, it´s my birthday :) yeeeey!!!

Pappa me familj har varit här en sväng å fikat lite.. för ja, dom åker på semester imorgon... ha, deras förlust att inte få smaka av min gryyymt goda smörgåstårta!!

va in till stan en sväng idag.. fikade me lotten, angelina, hampuz å  dennis.. trevligt.. va å inhandlade lite saker pappa bad om men som jag måste lämna tillbaka eftersom han fick mackapären han redan hade hemma att fungera.. :S

Nu har  jag iaf gjort grunden till smörgåstårtan... duktig jag =) Å självklart hamna man här efteråt... sitter å kikar på bilar.. vill verkligen byta bil!!!

Nee... ska ta å pallra mej bort till tvättstugan och ta rätt på tvätten.. kanske hinner vila en stund på soffan innan jag ska iväg å jobba... ska jobba 00.00-04.30 i natt...

Imorgon blir de party :P  

Martin, saknar dej tokmycke!! Men nu e de inte många dagar kvar!! Längtar som f***n tills jag får träffa dej igen!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0