söndag...

... för visst e de söndag idag?? är alldeles dagavill.. Har jobbat natt nu både fredag å lördag... så då tappar jag bort dagarna helt å hållet.. :S Ska jobba i natt igen.. börjar 22 å slutar 02.. kort pass, men lite halvdrygt me stängning... men men, blir ju trevligt efter jag slutat iaf, för då kommer Martin å så följer han me mej hem till Krokom:) Jobbar ju natt imorgon oxå... sen tusan, då e jag ledig!! Två hela dagar!! Stråket på tisdag :)

I Fredags åkte jag in till stan mitt på dagen, va iväg å köpte en ny vagn åt Hampuz.. :) Sen ner på stan å träffa Martin.. satt nere i badhusparken å flöt bort i solen.. sen kom Anders ner å så spelade vi minigolf... dessvärre e man ju inget proffs på de, men kul ändå :P Sen grilla vi ute på gården där Martin bor.. gott gott =) Dom drack grogg å jag drack vatten... :S Klockan 22 började ju jag å jobba... va roligt för alla andra som kunde gå ner på stråket!

Just nu håller jag på å tvättar.. va duktig i morse, klev upp, slet ur sängkläderna å renbäddade! på en söndagmorgon! inte illa!! :)

Kommer sakna min lilla fisunge nu... Han har just börjat rulla söder ut me Dennis... dom ska va borta flera dagar, så de kommer bli tomt utan den där lilla skrutten som alltid följer efter var än man går i lägenheten... för å inte tala om när han blir på sånt där riktigt kramhumör!!  men ändå lite skönt kommer de va att bara ta de lugnt och vara sej själv några dagar, inte behöva tänka å planera utanbara göra de som faller en in för stunden...

Nee.. om man ska göra nå nyttigt idag kanske?? Ska vänta å se om Bella kommer förbi en sväng när hon åker från Fäviken, blir skoj å få träffa henne! :)

De här funkar inte längre, kan ju inte sitta här å häcka när jag har tvätt i tvättstugan å de e så fint väder ute!! Take care!!


 
Gofisen min :)  



   Å så här ser hans nya vagn ut:)



Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0