Roadtrip :P

Jajjemen, har varit på roadtrip =) Helt sjukt de varit...

Fredag: Väckarklockan ringer 07.30- upp å hoppa, fixa mej å Hampuz, lämna Hampuz... börja jobba klockan 10.00, sluta 14.15.. trevligt trevligt... Va väl meningen att jag skulle åka hem å lägga mej å sova en stund, duscha och sen vänta på Anna.. men ändrade planer.. Gick på stan istället... skulle försöka va lite smakråd åt Emma när hon skulle köpa shorts... sen blev klockan så pass att de va ingen mening att fundera på att hinna sova, så jag kunde lika gärna stanna i stan å vänta på att du sluta jobba så jag fick kramas lite :) Å de fick jag!! -Mycket glad!! Efter mycke om och men så åkte jag iaf hem... duschade och fick åka å hämta Anna i Trångsviken.. blev inte nå sova för mej :/

Fredag kväll klockan 20.25- åker ur rondellen i lillänge- följer skyltning mot "Mora", ska ner till Arlanda... stannar till lite då å då, Anna rökpaus å jag sträcka på benen!  02.21- framme Arlanda!!! yahooo!!! In me mammsen i bilen och börja rulla hemåt igen!! Siktade skarpt på att va tillbaka i Östersund till senast 09.00 lördag morgon,  svängde åter in i rondellen i lillänge lördag morgon klockan 08.58! Yeeeej!! Ja klara de!!! =)

Lite dokumentation skedde efter vägen oxå=)


     Ja, en bit på vägen hade vi allt kommit...  men ack så långt kvar...




                                                                            Äntligen framme!! ARLANDA TERMINAL



  Gryyyymt j*la fin soluppgång de va iaf!! Kanske inte bästa bilden, men de va snyggt när man såg de :P




                                                             Ja, å istället hade man väl en så där 15 mil kvar eller nå.... :/



Vilket fall som helst så tog vi oss både ner och hem.. Oskadda!! Lite trött har jag då varit idag... somnade typ kvart i elva på dagen och upp igen typ kvart över två... å sen dess har det varit full rulle...

Kom typ nyss hem från lite partajj :P Varit i stan å läskat lite.. trevligt som tusan!! synd de blev ett tråkigt besök alldeles innan vi va tvungna att åka hem... :/


De e helt sjukt!!! Va gör du me mej människa???!! Inge negativt iaf!! Alltså.. du e ju... aaa.. snygg, go, rolig, charmig... ja va ska man säga?? Mee like =)  Kommer sakna dej sjukt mycke nu när du åker... :(   Puss på dej Martin!!!


Njee... nu ska jag nog ta å slänga mej i sängen så jag orkar upp å busa me min lilla fisunge imorgon =) Blir mest troligt så att vi åker in till stan en sväng... Sandra ska väl äntligen få träffa honom :P Å så vill jag verkligen träffa dej en gång till innan du åker!!!!!!!

Nu e klockan helt seriöst 03.26-lördag/söndag-natt (lite drygt 24 timmar sen vi lämnade Arlanda) å jag sover inte!! helt sjukt... ska gå in i sovrummet å då lär kudden knocka mej på två sekunder eller nå :P

Hampuz- The One And Only- Älskar


Kommentarer
Postat av: Martin

Du har alldeles för goa inlägg..jag blir så glad!!!

2008-07-06 @ 11:49:45
Postat av: Martin

I will miss you!

2008-07-06 @ 11:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0