regn å rusk

E de så de ska va på sommaren??? Nej tack!!

Jobbade igår 19-03, fast de va så lugnt så jag fick sluta klockan 02 istället =)  Åkte hem och va ju självklart inte trött.. e så typiskt, när man har chansen att gå å lägga sej å sova tills man vaknar av sej själv ja då ska man inte ens va trött... vilket fall som helst så somna jag väl närmare halv fyra... å klev nyss upp :) Va nog lite trött ändå! :P

Va ska man göra idag då? blir förmodligen att bara sitta hemma och vänta ut timmarna.. känns lite drygt.. börjar inte förrän 22 ikväll..

ja just ja! Tror inte jag har skrivit de... men resa till Kos den 12:e September är bokad!!! Fan va härligt de ska bli!! Två månader kvar sen sitter man där nere å njuter av sommaren =) Hampuz ska oxå följa me! Ska bli så kul, e ju faktiskt 4 år sen jag va dit sist!! :O Abstinens :P

Ne, ska väl gå å lägga mej på soffan å glo på tv eller nåt.. sen kanske försöka göra sej nåt å äta... men vad?? aa.. de blir ett senare problem :)

9 dagar kvar :) fast känns som du redan har varit borta en månad eller så!! Blir så glad varje gång de kommer ett sms från dej, står alltid så goa saker!! saknar dej... Massa kramar å pussar till dej!!


Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Men va i satan, va de fyra år sen du av i Kos? Känns ju som att de va alldeles nyss! :p

2008-07-15 @ 10:31:14
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0