maskerad :)

Igår va de maskerad hos Aida... självklart så jobbade jag ju till 22, så klockan blev ganska mycket innan man hade lyckats gjort sej iordning å kommit dit.. Efter mycke om och men så va vi nå där iaf :) Va rätt mycke folk, å vilken salig blandning på karaktärer! Själv va jag ganska orginell och va en cowgirl :P
Kan sammanfatta kvällen med ett par ord: Skit skoj!!! Har faktiskt en del bilder, men orkar verkligen inte lägga upp dom nu... dom finns säkert på andra bloggar :P


Vet inte va jag ska skriva... är för tung i skallen just nu.. har nyss kommit hem.. blev som att jag sov kvar i stan... mys mys :P  Synd bara att du börja jobba så tidigt så man må kliva upp och inte kan ligga å dra sej å bara må gott..

Jaa.. de va väl inte så mycke till hemlighet längre nu då:P Men va gör väl de då?? Gillar dej! Fast de visste du ju redan om.. å alla andra oxå nu antar jag :) hehe

Nee... kommer väl mer när jag kommer på nå skoj å skriva =)

Ska iaf kolla me farsgubben om man får låna husbilen när de e Fäviken.. om jag nu e ledig.. är jag ledig, då ska vi ha riktigt skoj Bella!! Å Tove oxå va?!

mwepp, nu ska jag lägga mej på soffan å sova... blev inte så väldigt mycke sova inatt... blev mest massa  kramas, men jag klagar inte :) Du e ju så go å kramas me!! puss på dej!

Hampuz-The One And Only- Älskar


Kommentarer
Postat av: Martin

Fan vad du är söt!

Har så kul med dig!

2008-07-03 @ 16:56:25
Postat av: Martin

Fan vad jag gillar dig! Mer än vad jag trodde man kunde gilla någon! Det pirrar i magen när jag tänker på dig! ler

2008-07-03 @ 17:21:24
Postat av: Bella

Jaha, jag behövde ju inte fråga va grabben hette, han ha ju lagt in kommentarer good damn! Fast jag vet ju fortfarande inte vem de är :P



Jajjamus, du får banne mig ¨muta nån yngling till o jobba så vi kan dra iväg o partajja på fäviken! Då blir vi en snygg trio :D

2008-07-03 @ 22:29:54
URL: http://elfvendahl.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bella

Ne, de behövde du inte =) Nee... men vem vet, kanske får du se honom :P

Ska försöka me de.. prata me pappsen iaf, han skulle se om vi kunde ta bilen... om inte DOM skulle ha den själva :(

2008-07-04 @ 17:42:58
URL: http://mizzzme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0