Måndag...

.. idag e de måndag.. å inte vilken måndag som helst! Min namnsdag :P Men de bästa med den här måndagen är att jag först i morse fick åka till Hålland å hämta hem Malin till krokom, har saknat henne som bara tusan!! Knappt träffa henne någe alls på slutet.. :( Å en till tokbra sak: Martin kommer hem! Två timmar kvar nu, sen ska jag äntligen få träffa honom igen!! Visst anade jag väl att jag skulle sakna honom, han e ju så himla go, snäll, fin, mysig.. ja allt man kan tänka sej.. men att jag skulle sakna honom så fruktansvärt mycke som jag gjort de trodde jag aldrig.. Men de e väl bara positivt?!

Har iaf slutfört min städning idag, duktig jag :) *klapp på huvudet*

Nee, nu tycker tydligen inte Hampuz att jag ska sitta här å skriva nå mer.. han kommer å rycker i, å knappar på tangentbordet... blir väldigt konstiga ord när han håller på :)

Ska väl ta å sätta mej i soffan å gosa me honom lite tills han vill sova och sen ska jag åka in till stan å hämta Martin!! fan va jag längtar!!


Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Martin

Och jag saknar dig nu!

Satt och läste allt fint du skrivit om mig hur kär du varit/är och bara hoppas att jag kunde bläddre tillbaka tiden eller att vi bodde tillsammans så vi hade massa tid tillsammans.

Jag är fortfarande tokkär i dig och vill verkligen satsa på en längre framtid för oss även om vi har olika bakgrunder. Jag bryr mig inte om vi har olika intressen det kan bara vara bra, där i mot vet jag att jag trivs bäst med dig, blir glad varje gång jag ser dig och vill helst av allt vara med dig hela tiden! Hoppas du känner samma sak för mig..

2008-09-10 @ 14:24:07
URL: http://drymartini86.blogg.se/
Postat av: Mailo

Världens bästa brud! Som kunde hämta mig när det krisade sig =P

2008-11-16 @ 09:15:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0