ledig...

Ja, idag har jag varit ledig! Känns som de e evigheter sen, men va faktiskt ledig både tisdag å torsdag förra veckan :O

Kunde verkligen inte somna igår... men efter mycke om och men, vridande å vändande så lyckades jag!! (02.30 ungefär) klockan 04.07 vaknade Hampuz!! Jaa!! Vällingdax... hade ju varit trevligt om han gjort som han brukar vilket är smaska i sej vällingen få en torr blöja och sen somna om.. men ICKE, han hade då inga planer på att somna... inte förrän klockan va typ5 iaf.. :S  Så uret fortsatt att ticka på till en bit efter fem innan jag lyckas stänga mina ögon igen... dryyyygt!! Skulle ju upp tidigt för att va i stan till 11 i dag... vaknade 10.. yeeeah!! Grett... upp å hoppa, göra gröt till lillmonstret, göra oss i ordning å kasta oss i bilen å brumma iväg till stan!

Såå... har alltså varit på stan idag.. skulle träffa Sandra "Tjocka Berta" å Stefan som skulle in på sjukhuset och kolla hur bäbisen i magen låg! (som den skulle som tur va!) Bara typ 3 veckor kvar tills plutten ska komma =)  Gjorde faktiskt lite mer än träffa dom =) Va på jobbet och skrev byteslapp me Sandra (inte Tjocka Berta alltså), ska jobba istället för henne på fredag natt... och sen har jag köpt massa nya kläder till Hampuz!! Å vilken liten snygging han kommer bli!! 
Jaa.. blev en heldag i stan! Va inte hemma förrän typ 19 ikväll... va visserligen iväg å käka på Diana me Hampuz å Dennis innan vi åkte hem å så va vi upp på IXO å barnens hus oxå, så de va inte nere på grötiga stan hela dagen :P

njeee... tror jag ska ta å slänga mej i duschen nu å sen sova.. måste upp tidigt imorgon, nöten Johanna tog ju å norpa åt sej ett morgon pass imorgon fast jag egentligen skulle va ledig... hur smart e jag då??! Men då kan jag ju me gott samvete byta bort mitt pass den 22:a :) Lycka!!!

Fick äntligen ett sms av Martin idag, känns mycket bra att veta att han fortfarande lever!! Verkar ju va lite sisådär me säkerhet å snälla männsikor å så där han befinner sej... :S Inge roligt :(  Saknar dej jätte mycke!! En vecka kvar, sen får jag förhoppningsvis kramas som en tok me dej igen!!! Längtar hur mycke som helst!! Pussar på dej!!


Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0