jahaja...

Kära "dagbok" =)

Så satt man här framför dumburken igen då... Måste verkligen ha väldigt lite å göra som kan sitta här... eller så e de kanske att jag inte orkar göra nå annat? ja, så e de nog...

Har väl inte varit på topphumör idag precis.. fick nå cp deppanfall tidigare idag... vet inte riktigt varför, bara blev så.. men nu e de bättre.. har jobbat och fått tänkt på nå annat..

Har egentligen inte så mycke å skriva... kommer iaf inte på nå intressant... btw så fick vi schemat för "stråket veckan" idag... ååå va roligt.. jobba måndag, onsdag, torsdag... helgen kan vi inte se än.. men ser ju ut som de blir billigt för mej på stråket i år iaf :P Finns inge ont som inte har nå gott me sej :) Fick lönespec idag... helt ok.. lite mer än jag förväntade mej, å de e alltid positivt :)

E även grymt sugen på å byta bil... vill inte ha kombi längre.. känns inte som om de e nödvändigt längre faktiskt...e ju väldigt sällan Nero åker me mej  nu... å när han gör de kan han gott sitta på en handduk i baksäktet! Sen så ska det nog införskaffas en lite mindre och smidigare vagn till lillskrutten så då behövs de verkligen inget stort bagage för å stoppa vagnen i heller... se, problemen lösta, bara å försöka sälja den bil jag har då å köpa mej en annan.. finnemang =)

Mwepp... nu ska jag nog ta å pallra mej härifrån innan jag växer fast i stolen :S

Fick ett uppiggande och postivt sms i förmiddags iaf =) Saknar dej och tänker på dej oxå!! Skynda hem nu!! Pussar på dej!!

Nee... nu ska jag verkligen försöka ta mej till sängen å däcka några timmar! Nattinatti!!

Hampuz- The One And Only- Älskar

Kommentarer
Postat av: Bella

Angående min bil, klart jag har kvar ådi ådin ;) den lila bilen är min rc bil ju! ;) Är den inte tuff så säg! :D

2008-07-17 @ 09:25:49
URL: http://elfvendahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0